Tuesday, February 22, 2011

Day 6 : Special Edition

sup ? sorry tak update semalam . aku mati 10 saat .. sebab lawan dgn raksaksa vurgokijan . kat Tokyo , Japan. Start dia macam ni , mula-mula semalam aku main game monster . Pstu tengah main tu , tgk berita . Raksaksa vurgokijan musnah kan Tokyo . Butler aku dah bising dah time tu , suruh aku siap-siap pergi sana . So aku siap aku terbang . Sampai je sana . aku pandang dia , dia pandang aku . Menjeling jeling . then aku jerit henshin sekuat hati aku . HENSHIN!* aku menjadi besar . aku menjadi Ultraman Danieru !JA JA JAA !
aku menggunakan fist aku tumbuk syaiton tu . dia jatuh lalu memberikan wasiat pada aku . wasiat tu tulis . kau tido . bangun . rupa-rupanya aku tgh tido tadi . So .. semalam aku tidooooo je. tak sempat nak update blog . heheh :{P kbye *henshin is bertukar .

No comments:

Post a Comment